Too good to go Lidl

 Op de valreep nog een groentepakket gekocht van Lidl. Ik had dringend fruit nodig, dus ik vond 't de gok van €2,99 waard.

Het loonde zich! Het pakket bestond uit:

2x 1 kilo mandarijnen

2 appels

4 bananen

2 dikke uien

1 enorme witte kool

1 zak spruitjes 

1 zakje dille

1 zakje platte peterselie

1 winterwortel

1 pomelo

Die mandarijnen zijn binnen no time op, dat is echt snoepgoed. Evenals de bananen en appels. De pomelo.... Daar weet ik niet zo goed van wat ik ermee aan moet. Persoonlijk vind ik 't minder lekker. De witte kool moet ik nog even bedenken waar die in gaat. De spruitjes maak ik voor vanavond schoon in plaats van de oven groenten. De kruiden bewaar ik nog even, daar is niks mis mee. 

Uien en wortel, dat is zo'n basisingrediënt dat je daar eigenlijk altijd wel iets mee kan. 

Mijn denkbeeldige knip bevat nog €59,38. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 12,13 en 14

Vragende mensen zijn te helpen

Heerlijk bakkerspakket!