Heerlijk bakkerspakket!


 Dit mooie pakket van de bakker via tgtg kostte €3,99. Het bevatte 6 tarwebolletjes, 1/2 krentenbrood, 1 witbrood, 1 bruinbrood en 5 heerlijke gebakjes. Dat kwam wel heel mooi uit. We zijn met zijn vijven en dit was een toetje om van te smullen! De broodjes en halfje krentenbrood gingen samen met het bruinbrood in de vriezer. Het witbrood zijn de kinderen vanmorgen aan begonnen. Dat is een product dat ik nooit koop, altijd volkoren dus een extraatje voor hen! 

Verder moest ik echt kattenvoer halen bij lidl. Ik bracht dochter naar school en reed meteen langs lidl. Ik kocht er 3 verspil me niet volkoren broden voor in de vriezer, oploskoffie, kattenvoer, bananen en appels. De schade was €7,84.

Dat betekent nog €2,49 voor mijn maandag tot vrijdag budget. Dat kan mooi bij het weekend budget van €8,16. 

Het wordt steeds lastiger, maar opgeven is nog geen optie. Al kan ik me niet voorstellen dat er gezinnen van 5 personen zijn die dit altijd en dagelijks vol kunnen houden. 

Totaal van wat er nog uitgegeven mag worden op basis van de challenge is €47,55.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 12,13 en 14

Vragende mensen zijn te helpen