Makkelijke en voordelige coleslaw


 Deze heerlijke, makkelijke en voordelige coleslaw serveer ik vanavond als extraatje bij de chili sin Carne. Ik houd wel van een frisje bij het warme eten.

In deze salade zit 1 winterpeen, 1/3 witte kool, ongeveer 20 gram verse dille en een zakje yoghurt dressing. De groenten en kruiden komen allen van tgtg van de lidl. Het zakje dressing is van een maaltijdsalade uit tgtg van de coop. Dochter is dol op die salades, maar eet ze zonder dressing of croutons en dergelijke. Die zakjes bewaar ik dan weer. In dit geval eet ze de dressing dan weer wel :)

Zo heb ik voor nog geen euro schat ik een heel lekkere frisse aanvulling op de toch al groenterijke maaltijd. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 12,13 en 14

Vragende mensen zijn te helpen

Heerlijk bakkerspakket!